Kistelek város honlapja

Kistelek Város Önkormányzata csatlakozik az ASP központhoz

A Közigazgatás-és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program által nyújtott támogatásból Kistelek Városi Önkormányzat önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése érdekében az önkormányzati ASP központhoz csatlakozik. Az önkormányzati feladatellátás egységességének biztosításához az állam támogatást biztosít.

Az ASP rendszer bevezetésének célja az adminisztratív feladatok komplex csökkentése, az országos szintű bevezetés, valamint az átláthatóság növelése. A rendszer gazdaságilag és technológiailag is kedvező az önkormányzatok számára, mivel a beruházási költsége elég magas ahhoz, hogy önerőből lehessen megvalósítani. Az ASP szolgáltatás esetében a nem magát a programot kell megvásárolni és feltelepíteni a gépre, hanem egy távoli szolgáltatótól vehetők igénybe az előírt alkalmazások.

A rendszer bevezetésével a jelenlegi elavult rendszerek lecserélhetőek, az új rendszer pedig képes lesz a kor elvárásainak megfelelő hatékony, gyors és minőségi szolgáltatás biztosítására az ügyintézők, valamint az ügyfelek számára egyaránt. A beszerzett eszközök előkészítése megkezdődött, az átállási munkálatok az ASP rendszerre folyamatosan biztosítva vannak.

A KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01016 azonosítószámú projekt megvalósítási ideje: 2017. május 1. – 2018. június 30.

Muhel Dorka - projektmenedzser

AJÁNLÓ